October 16, 2012

RENOVATE BLOG SAMPAI PENING

Assalammuailaikum....

-
-
ha penuh bagi salam tu... kalau tak.. 
ceni ja ha 'SALAM'...
mood ghajin ter-over hehe...
Ok..!! back to the title...
memang susah kot nak customize the blog template..
aku sampai pening kot duk hairan macam mana nak ubah yg tu yg nih...
keh..keh... almaklumlah saya tak bopa nak pakar bab nih...
tudia aih piaw loghat Kedah... hehehe...
punyalah susah duk click sana click sini...
last-last dah siap dah...
Alhamdulilah...
setelah sekian lama baru nak bersihkan blog aku dan cat ia bagi cun..
cunlah bagi aku...
tapi bila aku tengok blog-blog hampa semua cun-cun...
jealous sebentar dan memuji hampa...
" wah teror nya depa buat blog lawa-lawa..."
hehehe...
apa-apa pun tahniah kita semua dah buat terbaik untuk blog kita...
masing-masing ada taste tersendiri...
yang paling penting hampa sudi layan blog aku yg bosan nih...

nih buat aku sayangggg kat hampa...

thanks weyyy....!!
muuaaahhhhh~(flying kiss)
-
-

oklah... cheq nak chow dulu...
 bubye~



No comments:

Post a Comment