October 29, 2012

RAYA HAJI YANG MENGEMUKKAN

SALAM


Raya Haji selalu dikaitkan dengan korban...
yeah.. for your information raya nih lah yang paling aku tak suka..
bukan tak suka pasal Raya Haji.. 
tapi.......
tak suka bila aku SUKA MAKAN BANYAK...!! 
tambahan pulak banyak kenduri adik beradik sanak saudara...
mai aihh... makin bertambah BERISI arr aku nih...
bila lihat bentuk badan kat cermin memang dah mendadak naik nih..
so, apa lagi start esok atau lusa kena on diet balik..
dietnya iaitu "Puasa"
kalau puasa nanti aku boleh kurangkan makanan 
yang telah aku makan selama raya nih..
kena berazam nih... nak DIETTTTT....
hehehe...
so macam mana dengan raya hampa?
sure macam aku kan makan banyak... kehkeh..
apa-apa pun aku ucapkan 

Selamat Hari Raya Aidiladha kepada hampa semua...


chow~


No comments:

Post a Comment