November 04, 2012

KEANGKUHAN KITA HINGGA KE MANA?

SALAM

Terus terang hari ini memang aku berasa sedikit marah
dengan orang sekeliling aku...
bukan suamiku bukan anak-anakku dan parents-ku..
aku marah sangat pada manusia yang masih mementingkan 


DARJAT dan KEKAYAAN..


cara manusia ini memandang aku memang 


TIDAK ADIL at all..


So, please la weh...
enough la nak tunjuk keangkuhan korang tu kat aku nih..
aku tak pernah peduli tu semua ok..
aku repeat 
" AKU TAK PERNAH PEDULI"
Dahh!!! cukup-cukuplah tak guna jugak kalau kita angkuh..
ALLAH tak suka manusia buat macam tu..
semua manusia sama sahaja..
nak mati di tanah jugak..

Yes aku tiada pangkat tiada harta berjuta..
even aku bukan anak DATO or DATUK..
Tapi aku believe in myself that
"when you respect to each other
 then people will respect you back.."
buat apa nak tunjuk kemegahan atas dunia
 yang belum tentu kita boleh bawa ke mati..

especially 
ADIK BERADIK, SEPUPU, MAK or BAPAK SAUDARA.. 


TO ALL OF YOU DI ATAS..
PLEASE LAH JANGAN ADA PERASAAN MELUAT ATAU PANDANG HINA PADA AKU..
SEMUA MANUSIA BUAT SALAH TAPI TUHAN BOLEH AMPUNKAN..
tapi kenapa korang terus nak kecam aku..
not fair not fair!!!!!!!!!!!!!!


 bukan nak kecam sesiapa pun.. 
tapi tak sudah kalau asyik terus hate to each others..
enough is enough..
air yg dicincang takkan putus..
So, think la.. 
one more,


DON'T JUDGE ME WHEN YOU DONT KNOW ME..
KNOW ME FIRST THEN..
 YOU WILL FIND THAT ..
I'M NOT THAT BAD AS U THINK..



till then thanks for read this..

bye!


No comments:

Post a Comment