February 22, 2011

adui heart sick(sakit hati daa)..

hi everyone...
how are u today?? everything fine??...but.... i am not.. urgghhh... i am so sick..very-very sick.. u know what?? it's all about LOV.. urmm..urmmm...me nak discuss with korang..macam mana nak atasi sakit hati nih ek..
OK.. mcm nih... if me la kan...  me akannnn....

  1. dengar mp3 or dengar lagu hindustan yg rancak ok..jgn la yg dayu-dayu..kalau tak korang yg nangis..wakaka..
  2. call that person and ask that person...why u sick my heart aa??...haha...i kill u..urgghhh..(berani la tu)
  3. talk to friends.. ur trusty friends la ok..not yg tak boleh pakai tu...nanti korang jugak merana dek mulut orang...
  4. tidooooo...office pun office la...
  5. buka fb tulis dalam status senang..pastu tggu kawan komen...kalau kawan tak komen pun komen diri ssendiri la ya... 
ok..itu adalah cara2 yg slalu me buat la kalau me ngah sakit hati... tp DA BEST WAY is... discuss with him/her la...and then settle by slowly and gentle...so if anything u wanna ask...u can post the comment in down here... hihi...
ok la... waitt for another coretan....bubye~

No comments:

Post a Comment