January 30, 2011

~Lindang VS chong Woiii~ (^.^)

my dearest follower.... hehe...
today i would to share with u guys this video... 
this video about si Dia dan kawan si Dia tengah asyik playing badminton... 
they're not good enough but stay and always saying that they're the champion..haha.. 
overall the games is quite confusing for me..they play like a kinder-garden kids..
by the way..nak komen pun macam2 me nak ckap tau..haha..
nanti menangis plak si Dia dengan kawan si Dia tu.. 
oo ya..! lupa nak kenalkan kawan si Dia tu..
namanya TEH NUR yg pkai baju blue shirt..Malaysia jersey tu..
kecik2 tapi cili padi gitu..SOLO lagi.. 
if u all nak kenal dgn si kecik tu call me..cewahh..haha~
tp yg grey shirt tu jangan la ya..
he's mine..haha...lawak je la..jgn korg amek port lak..
ok guys..juz enjoy watching this video ok...
waitt for my another "coretan"...bubye gengs...~

No comments:

Post a Comment