May 10, 2011

KEGERAMAN MELANDA

( +_______+)
I am so hate about this matter...
really hates it...
u know what??
when other peoples askin' me to help them...
i will help them..really helpful am i..
buttttt.....................
when i ask their help.........
what they do??
they juz ignored me and pretend don't hear me...
really f**king it when they say " NO, I CAN'T..!"
what a S**T...
MySpace

if u were in my place what do u do huh??
hmphh...
it's really hurting me inside..

sangat-sangat menyakitkan hati me nih...
MySpace
memang dasar manusia yg tak de hati..!!
urghhh... damn it betol...


MySpace



p/s : sorry dear for mencarut kat blog nih...tp me carut dlm ENGLISH nampak sopan kan??hahaha
well memang me sakit kepala dgn sikap manusia sekarang..korang pun penah rasa yg sama kan??
kalau korang pernah rasa cam aku nih..apa patut kita buat ek??gitau me tau..






No comments:

Post a Comment